Header Ads

czwartek, 14 stycznia 2010

Król :D (Zespół Reprezentacyjny)

Dziś notki właściwie nie będzie. Ot - przez przypadek odsłuchałem dziś utwór zespołu, który ze szczerego serca mogę polecić - całą twórczość :D
Ot muzyka ciekawa, teksty znakomite - i jakie prawdziwe. Warto posłuchać takiej muzyki, dla kontrastu z wszechogarniającą nas papką, która niczego ze sobą nie niesie...

A zapomniałbym oczywiście - po raz pierwszy linka do twórczości tego zespołu podesłała mi madziaro - za co wielkie dzięki :D

Więc - zapraszam do odsłuchania...



A moze jeszcze dwa, ale takie za to bardziej rubaszne :D



3 komentarze:

madziaro z dzikiego zachodu pisze...

No! bo już myślałam, że będę musiała krzyczeć, że to ja Ci to podesłałam ;)

Uwielbiam ich wszystkie 5 płyt, które posiadam :D

Zapomniałeś jeszcze napisać, jaka to ładna jest piosenka "Goryl" ;)
A z mniej rubasznych, za to naprawdę pięknych utworów mogę polecić "Nie-prośba o rękę", którą można posłuchać tutaj
, piękny tekst Georga Brassensa

No i warto zauważyć, że ZP tworzą m.in. dwaj panowie znani z TVP czyli Filip Łobodziński i Jarosław Gugała :)

kiciaf pisze...

Znamy, znamy. I lubimy.:)

Nomad_FH pisze...

Kiciaf: :D :D i bardzo dobrze :)