Header Ads

poniedziałek, 6 września 2010

Wakacyjne podsumowanie



Czas na małe podsumowanie sezonu wakacyjnego :)
Od razu - przepraszam za brak wpisów, ale jakoś tak - po pierwsze brak natchnienia, po drugie czasu. Jak już miałem ochotę coś napisać - to nie miałem internetu.., i tak to jakoś zeszło :(
Przemyśleń z tego okresu mam sporo - więc i będzie o czym pisać...

Co do wklejonego powyżej teledysku, autobus MAN w którym spędziłem nieco czasu - ma właśnie ok 20 ton ;)
Więc wracając do podsumowań, od połowy czerwca do teraz - w autobusie przebyłem niecałe 14 tys km, ot drobnostka - zaledwie 4 razy przebyta trasa Jaworzno - Carevo (Bułgaria) + 4x kierunek odwrotny :). Dla porównania nasze pilotki + kierowcy tą trasę przebyli kilkanaście razy...



Poza naszym krajem - w Bułgarii przebywałem troszkę ponad miesiąc z czego większa część na przełomie czerwca/lipca. Do tego kilka dni w sierpniu - tym razem w hotelu w Łozencu. Większe podsumowanie tych pobytów - wkrótce :)

Zdjęciowo - wyjazdy bardzo udane, choć mogło być jeszcze lepiej. Zarówno fotki krajobrazowe, jak i sesje zdjęciowe udane :) tu również - więcej przemyśleń wkrótce, jakieś nauczki i dobre pomysły na rok przyszły są...
Do tego w Polsce udane sesje zdjęciowe oraz zloty Max Models, no i niezapomniany - jak zawsze świetny wyjazd na festiwal Castle Party :D
Do - niestety niezrealizowanych planów należy wypad do Petersburga - nad czym strasznie boleje, oraz przynajmniej 3 sesje zdjęciowe - które zmuszeni byliśmy odwołać ze względu na pogodę :/

A poniżej zdjęcia z 2 wakacyjnych sesji...

Car & girls

Mechanic

Bulgarian summer

Bulgarian summer

Brak komentarzy: