Header Ads

czwartek, 11 marca 2010

Peter Gabriel :D

Kiedys moj ex szef zarazil mnie Jego tworczoscia. Czesto - popijajac napoj bogow (zlocisty z biala pianka) ogdladalismy na wielkim ekranie koncerty Petera Gabriela wydane na DVD. Jesli do tego jeszcze dodac, ze dvd bylo podlaczone do naprawde znakomitego sprzetu audio z dzwiekiem przestrzennym, a dvd sa nagrane bosko - wrazenia niezapomniane. Mam obydwa DVD z tymi koncertami - i nie wiem, ktore jest lepsze - chyba uzaleznione jest to od nastroju. Tak czy inaczej - polecam :)

A ponizej 2 fragmenty z koncertu wydanego na DVD - Secret World.



3 komentarze:

akemi pisze...

A był Nomad na koncercie Petera w Poznaniu w Roku Pańskim 2003? Z ukrytym, gdzieś pod sceną(!) P. Kaczkowskim, który wprowadzał w klimat...?
A rzeczony koncert na płycie boski, znany i uwielbiany. Przez Akemi.
A jej ukochana piosenka z tego koncertu to "In your eyes".
:-D

Nomad_FH pisze...

O tak - In Your eyes - świetne.
Jest jeszcze rewelacyjny utwór, gdzie 4 niewidomych murzynów z genialnymi głosami wyłania się na środku sceny spod ziemi (winda) i śpiewa partie chórków - niestety nie pamiętam teraz, który to był utwór.

Niestety - niesamowicie żałuje, ale na tym koncercie nie mogłem być :(

RDHD+ pisze...

to bardzo godnego uwagi miał Nomad szefa. rzadko się tacy zdarzają. a Garbielek, zaiste, wielkim muzykiem jest. niemniej złamał mi serce i pogrążył w bezdennej rozpaczy tym, co zrobił ze Street Spirit. takie postępki powinny podlegać penalizacji. aktualnie gniewam się na niego i mam nadzieję, że ten fakt go osobiście ubódł.